voorbereidingen - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

12 Februari 2014 | Nederland, Doorwerth

morgen over 2 weken vertrekken we voor 4 weken naar suriname.
We tellen de dagen af.
De koffers en rugzakken staan al klaar om ingepakt te worden.
vaccinaties zijn allemaal gehaald en ook internationale rijbewijs is binnen. Kok (mijn broer) komt ons ophalen van het vliegveld met een gehuurd busje zodat we de eerste 2 weken met z' n zessen in een auto kunnen reizen. `kok, Margo, Mary, Oma, Peet en Dorien. oma en Mary vertrekken dan weer. De tweede 2 weken gaan we samen met rugzak en hangmat de jungle in en op zoek naar de brulapen. Ongelooflijk uniek dat wij deze reis mogen maken samen met onze moeder van 84 jaar. Huis is gehuurd aan de brokopondorivier vlakbij Domburg.
De buren nog regelen voor de kippen en nog een omvormstekker kopen.
en nu aftellen.

  • 12 Februari 2014 - 22:17

    Liesbeth En Hans:

    Hoi Dorien en Peter, wat een heerlijk vooruitzicht! Hoop dat jullie regelmatig updates plaatsen hier, kunnen we jullie een beetje volgen. Alvast goede reis!

  • 17 Februari 2014 - 17:15

    Dorien:

    We gaan proberen regelmatig updates te plaatsen, is een beetje afhankelijk van internet mogelijkheden.

  • 25 Februari 2014 - 18:32

    Wil Van Den Breul:



    De vertrekdatum nadert met rasse schreden. Ik hoop dat jullie een aangename vertrektijd hebben.

    Als het werkt ga ik jullie reis digitaal volgen. Ik hoop dat jullie veel kunnen genieten van alle mooie, gezellige en andere dingen.

    Maak er wat moois van.

    veel groeten,
    wil

    en Jan sterkte!!!

  • 26 Februari 2014 - 16:31

    Opa Tollens:

    26 februari 2014 om 16.30 uur:
    Nog een nachtje slapen en dan.........gaat mijn vakantie in.
    Laat dat "zooitje" maar naar Suriname gaan en natuurlijk hoop ik dat ze gaan genieten.
    Gelukkig hebben ze mij niet gevraagd om 'n verslag te maken van alle vrije dagen.
    Lieve groeten van die ouwe.

  • 28 Februari 2014 - 10:12

    Ferdy Dreves:

    Hallo luit(jes),
    Goede reis gehad?
    Heb jullie kunnen volgen op mijn telefoon en zag dat jullie flinke vetraging hadden.
    Zijn julliei telefonisch te bereiken?

    ps. De webshop werkt goed, goed voor het lopen naar de brievenbus.

    Groetjes,

    Ferdy

  • 02 Maart 2014 - 16:42

    Kitty Dreves:

    hallo lieve mensen. Gelukkig was Benny dit weekend bij mij en die heeft deze site op mijn laptop gezet. nu kan ik jullie tenminste ook volgen . Heeft Oma het ook naar haar zin? ik kijk uit naar fotoos; hee l veel plezier en veel liefs aan iedereen
    Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dorien en peter

wij, Peter en Dorien, vertrekken 27 februari voor 4 weken naar mijn broer Kok en schoonzus Margo in Suriname. We gaan in gezelschap van mary (mijn zus) en mijn moeder Dora die nu 84 jaar is. Zij gaan 2 weken en wij blijven 4 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 14221

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Suriname

Landen bezocht: