Rustdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

12 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag een rustdag gehouden, heerlijk bij ons huisje. Met mama en Mary kaartje gelegd terwijl de wind ons een beetje koel hield. Ik ben nog wel een paar keer naar bed gegaan omdat mijn buikje nog niet helemaal top voelt, daarom vandaag ook helemaal niets gegeten alleen maar veel gedronken.
Dit zal dan ook geen fantastisch verslag worden, mijn bloedeigen familie zit hier onder mijn neus koffie te drinken terwijl ik een kopje thee voor mijn neus heb staan. Ik lijk op mijn moeder dus dan weten de meeste mensen ook wel hoeveel ik van koffie hou!!!!
De dames hebben vandaag hun koffer al gepakt, vol met pindakaas en poppen van Margo.
Ik zal ze straks best missen, zal ik toch zelf de afwas, opruimen en de was moeten doen.
Uhhhh en natuurlijk hun gezelligheid en geklets, want dat laatste hebben we heeeeeel veeeeel gedaan, over herinneringen en toekomstpraat. Voor Peet zal het ook wel wat rustiger worden, hihi.
Morgen rijden we hier om 15.00 uur weg om ze naar het vliegtuig te brengen.
Dus het volgende verslag zal alleen van Peet en mij komen.
Goede reis naar huis lieve mam en mary

  • 13 Maart 2014 - 07:29

    Wil:

    Fijne thuisreis, en WELKOM in Nederland. Dorien en Peter leuke vakantie verder.gr, wil

  • 13 Maart 2014 - 07:51

    Egbert :

    Hoi vriendjes! Lees iedere keer jouw verslag Dorien, geweldig om jullie op deze manier te kunnen volgen. En nou de jungle in zeker? Heb nog niets gelezen dat Peter heeft gevist, wel dat hij loodjes had gekocht, maar verder....? We missen jullie wel hier, vooral op de zaterdagavond. Verder is het hier prachtig weer en vandaag ga ik lopend de Rijn afstropen met een plughengel om te kijken of ik nog een snoekbaars kan vangen. Jammer dat je nog steeds zo'n last van je buik hebt, Door. Hoop dat het snel overgaat want in de jungle lijkt me dat geen feest. Doe je moeder en Mary de groeten en ik wens hen goede reis terug. Groetjes, Eg.

  • 13 Maart 2014 - 10:21

    Adri En Jan:

    Hallo allemaal, Dorien wij hopen dat wij jullie belevenissen verder kunnen volgen,erg leuk ! Voor Mary en Dora een goede reis naar huis, naar ons heerlijke klimaat. Groetjes A3


  • 13 Maart 2014 - 22:48

    Peter:

    Hey buurtjes,

    Sterkte met z'n tweeen!.......maar dat zal wel goed komen. We hebben jullie van het weekend op het plein wel gemist, 20 graden en de eerste BBQ......

    Groetjes

    Annelies en Peter

  • 14 Maart 2014 - 10:31

    Jacqueline:

    Lieve schatten, wat een prachtige reis, geweldige verslagen en mooie herinneringen aan zo'n reis samen. Geniet lekker en ik hoop dat je snel weer opknapt ...... Een medicinaal streptokokkenmeppertje doet wonderen, al denk ik dat ze daar geen muier hebben.
    Veel liefs van de Steurtjes.

  • 14 Maart 2014 - 12:59

    Dorien En Peter Dreves:

    Haha Jacqueline, zit nu alleen aan het water een kopje thee te drinken. Peet is de auto omwisselen, zo knap hoe hij door Paramaribo rijdt, hij weet ook al de hele weg te vinden.
    Helaas hier geen muier, alleen door bosnegers zelfgemaakte kruidendrankjes. Die autotekst is af en toe zo lachen, hij gaf net bosneukers aan. Die drankjes zijn allemaal heel donker van kleur dus dat doe ik maar niet. Dikke kus

  • 17 Maart 2014 - 16:09

    Trudy En Theo:

    Lieve Dorien en Peter, wat een mooie reis maken jullie. Wij genieten van de verslagen en proeven de liefde waarover je over je moeder en familie schrijft. Voel je gauw beter en geniet nog van jullie tijd samen. Heel veel liefs Trudy en Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dorien en peter

wij, Peter en Dorien, vertrekken 27 februari voor 4 weken naar mijn broer Kok en schoonzus Margo in Suriname. We gaan in gezelschap van mary (mijn zus) en mijn moeder Dora die nu 84 jaar is. Zij gaan 2 weken en wij blijven 4 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 14185

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Suriname

Landen bezocht: