Overbridge resort, maandag 10 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu Overbridge resort, maandag 10 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

Overbridge resort, maandag 10 maart

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

10 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Ik had gisteren ook niets moeten schrijven over ons poepschema.
Stom, stom, stom, vannacht een paar keer wakker gelegen van de darmkrampen en eigenlijk de hele dag beetje zeurderig gevoel, krampen en niet helemaal optimaal. Als een echte Tollens gewoon doorzetten.
Vandaag richting Paranam gereden, langs grote industrie, (bauxiet) en daar na wat zoeken een weg de jungle ingedoken.
Na een half uur aangekomen in resort overbridge, geweldig, wederom wit strand en afgezet water. Mooie kreekjes en heel veel vogels. Zo net weer terug van het toilet, ohhhhh. Bij overbridge hebben we de boot genomen over de surinamerivier, de schipper heeft ons allerlei verrassende bezienswaardigheden laten zien. Een oud vervallen huis van Clarences Seedorf, prachtige mangrove, ondoordringbare bush, een grote brug die nadat hij net gerestaureerd was( kapot gevaren door een boot) wederom kapot is door aanvaringen. Ongelooflijk.
Toch heel knap weer van mama met 80 km per uur racen over de rivier. S'middags ontspannen in de hangmat gelegen met af en toe een duikje om af te koelen. Natuurlijk in slaap gevallen en ik zal maar eerlijk zijn en voordat jullie het van andere horen, vreselijk hard liggen snurken.
Straks nog even Mary en mama verslaan met kaarten en dan ga ik vroeg mijn bed in. Hopelijk voel ik mij morgen weer helemaal top voor het grote feest, Mary is dan namelijk jarig.
Dikke kussen van ons

  • 11 Maart 2014 - 07:14

    Yvonne:

    Een felicitatie voor mijn vriendinnetje de wereldreiziger! Ik lees dagelijks de verslagen van Dorien (al nagedacht om reisverslaggeefster te worden? Leuke verhalen!) dus Mary het is goed dat we nog een weekend in het verschiet hebben, want je hebt genoeg te vertellen als je terug bent. Geniet er nog even van, spreek je volgende week en maak er een gezellige verjaardag van. Groetjes ook van George en Jimboy voor jullie allen, Vonne

  • 11 Maart 2014 - 07:34

    Wil:

    Van harte gefeliciteerd. Geniet van deze speciale verjaardag. Veel groeten aan iedereen.

    gr, wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dorien en peter

wij, Peter en Dorien, vertrekken 27 februari voor 4 weken naar mijn broer Kok en schoonzus Margo in Suriname. We gaan in gezelschap van mary (mijn zus) en mijn moeder Dora die nu 84 jaar is. Zij gaan 2 weken en wij blijven 4 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14183

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Suriname

Landen bezocht: