Prachtige nacht maandag 24 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu Prachtige nacht maandag 24 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

Prachtige nacht maandag 24 maart

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

24 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vannacht verschillende keren wakker geweest, het geluid van de branding en de warme wind. Peet en ik zijn onder de klamboegebrokenn en hebben heerlijk op het strand in het donker naar de sterren gekeken( hihi, hopend op nog een schildpad).
De zon half zien opkomen tussen de bewolking en de palmbomen door. Wat een paradijs, een aanrader voor iedereen die naar Suriname gaat. Na ontbijt en nog een wandeling,waarbij we doodskopaapjes tegen kwamen en dat alles op blote voeten, met de boot weer terug naar Albina om vervolgens in de bus te stappen naar Paramaribo, voldaan en met veel indrukken. We zijn een uurtje geleden thuis aangekomen, alles vol zand en plakkerig maar jongens wat was het mooi. Peet is de foto's aan het bewerken en dan eerst maar eens een lekker maaltje naar binnen werken in Domburg. Komende dagen doen we het rustig aan, beetje shoppen en langzaam aan de spullen pakken. Eet smakelijk en wie weet tot morgen. Je maakt hier tenslotte elke dag wel wat mee. Dikke kussen

• 25 Maart 2014 - 10:54

Ingrid:

Wat een prachtige verslagen weer! Iedereen die dit blog volgt wil nu naar Suriname. Dorien misschien kan je deze reisinformatie wel verkopen? Wie wil nou niet goede tips en het echte verhaal horen. Moet je wat mee doen hoor.
    Mooie foto's, vooral die van meneer Nilson en zijn familie........
    Nog een paar dagen, hier is het lekker koel en er zijn (nog) geen muggen.
    Liefs, Ing

• 25 Maart 2014 - 12:54

Kitty Dreves:

tjjonge, jullie hebben het we; geweldig ! leuk dat wij op deze manier kunnen meegenieten
    liefs Ma

• 25 Maart 2014 - 16:17

Erna En Ben:

Wat een leuke, mooie verhalen iedere dag weer, geniet er elke keer weer van.
    No. veel plezier gewenst!
    Groetjes Erna & Ben

• 25 Maart 2014 - 20:09

Antoinette:

Hoi Dor en Peet, net weer even jullie verhalen gelezen, nou klinkt super hoor die witte stranden met schildpadden, kan niet wachten om alle foto,s te zien. Dikke zoen

• 25 Maart 2014 - 20:26

Gerda Arens:

LIEVE DORIEN EN PETER.

WAT GENIETEN WIJ MEE VAN JULLIE VAKANTIE,GEWELDIG AL DIE VERHALEN EN FOTO"S.ALS JULLIE TERUG KOMEN KAN JE GELIJK EEN REISBUREAU BEGINNEN.EN MARY DE ADMINISTRATIE VAN ALLES.MET RECHT AL WEER IN GEDACHTEN BEZIG OM TERUG NAAR HUIS TE GAAN. GENIET NOG EVEN VAN DE LAATSTE DAGEN DAAR.LIEVE HARTELIJKE GROETEN VAN ONS GIJS EN GERDA.EEN DIKKE KUS VOOR JULLIE.