Domburg zaterdag 22 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu Domburg zaterdag 22 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

Domburg zaterdag 22 maart

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

22 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vannacht samen buiten gezeten omdat het hard waaide en wij onweer verwachtte, dus wel regen maar geen onweer.
Op tijd naar Paramaribo omdat daar de winkels om 12 uur sluiten en peet nog steeds op zoek is naar onderdelen voor Koks auto. Hij wil hem op pimpen, ben benieuwd.( kok, de auto is gemaakt, nu starten met de achterruit verwarmingsknop, heb je hier toch niet nodig)
Lekker koffie gedaan op terras met een schuimklop van 10 cm.
En ja hoor 2 daagse trip geboekt naar Galibi, 2 uur in de bus, 1 uur in de boot en dan s'nachts schildpadden spotten op het strand. We gaan ook nog de grens over naar Frans Guyana op excursie naar de papillon gevangenis. Dus zometeen weer rugzakken pakken, klamboe's en hangmatten mee, paspoorten en morgen vroeg melden in Paramaribo.
Morgen dus wederom geen verslag maar maandag zal ik weer schrijven over onze belevenissen in Galibi.
Dikke kussen en tot maandag

  • 23 Maart 2014 - 11:10

    Broertje F:

    Zo alles weer gelezen op mijn vrije zondag ochtend, maar het is weer allemaal leuk om te horen dat jullie het naar de zin hebben. Het ziet er allemaal mooi uit. Kan je daar nog duiken?
    Misschien is het wel wat voor Ingrid en ik om daar heen te gaan. Ik hou er ook wel van om zo'n avontuur te maken.
    Groetjes en zien jullie einde van de week.

    Ferdy

  • 23 Maart 2014 - 11:39

    Anja Ronteltap:

    Haai avonturiers,
    wat een geweldige verslagen weer!
    Met heel veel plezier gelezen.
    Ik kan me goed voorstellen, dat je er soms emotioneel van wordt.
    Geniet lekker verder en inderdaad: doe voorzichtig.
    Anja.

  • 23 Maart 2014 - 13:26

    Adri Tollens:

    Hoi vakantiegangers,
    We keken elke dag uit naar jullie verslag!
    Gelukkig zijnjullie niet verslonden door een of ander beest en lezen wij met veel plezier
    Jullie belevenissen. Geniet er nog van, want de tijd gaat dringen.

    Adri en Jan

  • 23 Maart 2014 - 16:20

    Annemieke:

    Hallo Tarzan en Jane,

    Wat een avonturen, echt weer heel leuk om te lezen.
    Na enige dagen van 'stilte' was ik er wel weer aan toe.
    Wat een land, dat zal weer even wennen worden hier in het gestructureerde Nederland.
    Gelukkig is het nog laaaaaang niet zover! Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag met foto's.
    Heel veel plezier en pas goed op jullie zelf.

    Groetjes,
    Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dorien en peter

wij, Peter en Dorien, vertrekken 27 februari voor 4 weken naar mijn broer Kok en schoonzus Margo in Suriname. We gaan in gezelschap van mary (mijn zus) en mijn moeder Dora die nu 84 jaar is. Zij gaan 2 weken en wij blijven 4 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 14155

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Suriname

Landen bezocht: