Anaula, Domburg vrijdag 21 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu Anaula, Domburg vrijdag 21 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van dorien en peter dreves - WaarBenJij.nu

Anaula, Domburg vrijdag 21 maart

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg dorien en peter

21 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen na ons thermoskannetje nog een wandeling met gids gemaakt en uitleg gekregen over alle planten en bomen eenhoevig die door de mensen in de jungle medicinaal wordengebruikt. Water uit een palmstengel gedronken en na het nuttigen van een kom cassavesoep weer terug met de karjool naar Atjoni. Op afstand konden we zien dat ons autootje er nog stond, gelukkig met alle 4 banden er nog aan.
Rustig terug gereden naar Domburg en thuis gekomen alles nog eens goed overdacht.
Het mooie is dat je ook zoveel leuke verschillende mensen ontmoet op zo'n reis waarbij iedereen zijn eigen redenen heeft om naar Suriname te komen. Soms mooi en soms ook triest.
Vandaag vroeg het bed in en morgen bijkomen en bedenken wat we nu nog gaan doen. Welterusten.

• 23 Maart 2014 - 15:01

Hugo Melis:

He Dorien en Peter,

Die Belgen van Brownsberg zijn nu thuis. Sinds vrijdagmorgen. En het regent hier en het is koud. 't Was in Suriname beter!
    Inderdaad, het staatsbedrijf dat Brownsberg beheert is aan vernieuwing toe, want de verblijven zijn alles behalve. Rotslecht eigenlijk. Niet aan te raden aan niemand. Maar we hebben er wel enkele mooie wandelingen kunnen doen. En het gezelschap was pikobello. Dat er toch snel een goed contact kan worden gelegd met doodvreemde mensen. Jullie zijn natuurlijk zeer leuke en losse personen.
    Buiten de wandelingen was het gezelschap het tofste.
    Veel pret nog in jullie huisje en nog veel leuke momenten in Suriname.
    Hierbij mijn website : www.hugomelis.com .
    Het zal evenwel nog wel enkele weken duren voor de foto's van Suriname (Brownsberg en ook Anaula) er zullen op staan.
    Groeten
    Hugo en Liliane

dorien en peter

wij, Peter en Dorien, vertrekken 27 februari voor 4 weken naar mijn broer Kok en schoonzus Margo in Suriname. We gaan in gezelschap van mary (mijn zus) en mijn moeder Dora die nu 84 jaar is. Zij gaan 2 weken en wij blijven 4 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2013